2012-10-18

Nu ska jag snart iväg och hämta Jossan som vart på Hockye med Matilda.
Sen hem och lägga Norah.
Måla naglarna och ladda för morgondagen.
Ev rycker jag in som lärare;) fick göra det idag då min 1:a vart lärarlös då min kollega vart sjuk.
Det gick superbra, vi hade mattelektion hela förmiddagen och alla jobbade flitigt.
Det vart även lek ute och lite möten hanns också med under dagen.
Fullt ös hela dagen!
Sen handlade jag efter jobbet och hem och käkade lite innan Jossan drog och jag tog en dusch med Norah och klippte hennes toppar.
Nu slappar vi i soffan efter lite kvällfika, Jojo ska till en kompis och spela kort snart.
Imorgon händer nått skoj! Kan inte avslöja vad det är men imorgon kväll ska ni också få veta;) Ahhh!
// Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0