En vanlig måndag

Måndag morgon, jag var uppe tidigt och gjorde mig klar innan resten av familjen kom upp 07:30.
Idag har jag haft planering på morgonen och möte med klassläraren som jag jobbar mot, det brukar vi ha när barnen är på gympa. Sedan går jag ner och hämtar upp dem när de är klara, hann även göra en ponnyfläta på en av tjejerna;) så nu har jag en lång kö av tjejer att fläta när det blir rast:)
Idag är det dressyrlektion som gäller för Jossan och Kiss Me 18:30.
Men jag ska ha med en av tjejerna från Östra kl 17 till en grupp, hon får åka med oss då deras bil är på verkstad idag. Vi åker från Östra 16 och hem till oss, byter lite kläder och hämtar Jossan och iväg så hon hinner göra sig klar för sin lektion som startar kl 17:30. Ungefär vid den tiden brukar vi ta ut Kiss Me och göra henne klar, Jossan ryktar och jag mockar:)
Sedan far vi hem och då brukar kl vara ungefär 20:15, då e svi superhungriga och behöver mat!!
Jojo han brukar träna badminton på måndagar så hann står startklar i dörren när vi kommer hem från stalllet om inte Norah har följt med oss för då kan ju han åka när han vill.
Sen är det dusch, läxa packa morgondagens skolväskor, lite mys i soffan och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0