Högskolan/föreläsning & Träning

Hej!
Nu är vi alla vakna och igång.
Jag ska till högskolan på en föreläning för fritidspedagoger på förmiddagen.
Den håller på fram till 12, då åker jag hem på lunch.
Klockan 13:00 slutar Josefine skolan, då hämtar jag upp henne och skjutsar henne till stallet.
Hon får äta mellis på vägen och byta om på klubben, kl 14:30 ska hon rida lektion för Marika.
Sista träningen före lördagens tävling......
Ja alla har vi olika förutsättningar, vår ponny går i ridskola och Josefine har inte en chans att träna ordentligt före en tävling. Det är inte så kul att tävla mot dem som rider sina ponnysar hela veckorna, det är det som är negativt med att inte ha sin häst på heltid.
Men Josefine gör så gott hon kan med de förutsättningarna hon har. Det är ialla fall superskönt att hon får hjälp på framridningen av sin tränare utan henne blir det svårt, hon kan vår ponny och Josefine.
Igår blingade jag Josefine s vita tävlingsschabrak på ena sidan som en detalj. Jossan blev skitarg och tyckte det va fult. Vi var oense då jag tyckte det kunde va en snygg detalj. Stenarna köpte vi på Kyro riding gear, jättefina är dom 100 st för 30 kr.
/ Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0