Myskväll

Idag när jag slutade 17 så kom min goda vän och födelsedagsban Anna och hämtade mig.
Vi åkte till Tzatsiki och hämtade mat, spätt och ris med bröd och tzatsiki.
Jättegott var det, vi hade även ett gott rött vin till  :Moberg.
Vi åt gott och snackade hela kvällen, en riktig tjejmyskväll.
Jossan va hos Julia och bakade och Jojo och Norah myste hemma.
Familjen kom och hämtade mig i Främby och vi åkte hem.
Nu har jag tagit en dusch och laddar för jobb imorgon med min mysiga 1:a på Östra skolan.
Idag var jag med dem och matade änder i Östanförs och sen var vi till Nybroparken och lekte. Vi tog även en fin höst- grupp- bild som de ska få med sig hem. Nu e det sängen som gäller, godnatt!
 
 
 
 
/Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0