Känner du igen adressen?

[email protected]
[email protected]
 
Någon som gillar att va elak har lagt en kommentar på vår blogg som jag nu har tagit bort.
Det e ju helt otroligt att vi inte kan blogga om saker i vår vardag utan att nån bortskämd liten unge som jag antar att det är ska yttra sig om saker som inte är till minsta glädje. Inte fyller någon funktion alls. Hur kommer det sig att man vill klanka ner på någon och dessutom göra det anonymt. Hur kan man vara så jävla feg och inte ens kunna skriva under med sitt namn om man nu har nått att säga. Det betyder oftast att det är någon som är avundsjuk eller som inte har några egna riktiga vänner så man måste förstöra för någon annan. 
Jag vet massor av smaskiga saker om människor runt mig! Men det betyder inte att jag utnyttjar dem och skriver nått elakt så fort jag får chansen. Det håller jag för mig själv! Vissa saker är på ett visst vis av en orsak! Tror du att allt är så jävla perfekt? Vissa människor måste prioritera i sina liv och lägga saker på sånt som känns viktigt. Vi kanske lägger prio på att alltid göra saker med våra barn och ge dem en bra uppväxt och fina stunder i vardagen med oss. Det finns många barn som alltid är ensamma hemma, nästan alltid äter mat framför tv:n, aldrig har en förälder som ser dem utöva fritidsintressen. Barn som aldrig får resa med sin familj, barn som aldrig umgås en helg med goda vänner och familj. De sitter massor framför datorn och har tv:n som barnvakt. 
Hur vi har det hemma och hur det ser ut hos oss det e väl upp till oss!!! Vi vill vara med barnen och göra saker istället för att städa bort vårat liv. Får vi det eller kommer ordningspolisen och har åsikter då och skriver elaka inlägg på bloggen! Du kan ta ditt tråkiga liv och fara nånstans, jag är jättearg på dig !!!!!!/ Therese
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

hmm ja vad ska man säga ... det finns helt klart folk som har en hel del "utveckling" kvar att göra som människa :/ kram

2012-09-27 @ 19:45:35
Postat av: therese & jossan

ja det är trist att vissa barn använder sig av sån negativ energi...hoppas att hon mår bättre än vad det framstår som;)

2012-09-27 @ 19:52:29
URL: http://kissmevandebonte.blogg.se
Postat av: Marica

ursäkta men jag tycker det är fel av dig som vuxen och skriva 'bortskämd liten snorunge' till någon du inte vet vem det är, det är inte så vuxet om man säger så.

Svar: när nån går till personangrepp så ja då kan jag säga det, utan dåligt samvete;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-09-27 @ 19:54:08
URL: http://nordismupparna.blogg.se
Postat av: therese & jossan

hon mailar oss och skriver
jag är 11-12 år och går på Jossans skola....
är det inte då en snorunge? som borde stå för sina starka åsikter?

2012-09-27 @ 20:53:53
URL: http://kissmevandebonte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0