Kiss Me

Hej. Idag åkte vi till klubben för klubbtävlingar. Det var rätt många som skulle starta. Jag var inne på banan.
Det var kul och se alla olika ekipagen,och det gick bra för nästan alla.
 
När klubbhoppningen var slut , gick jag mamma och Norah upp och åt i cafeterian. Sen kom Eline och Ellen.
Vi satt och prata om allting i två timmar!! Det var "trevligt" haha!
 Sen tog jag ut Kiss Me ur boxen och tog sällskap med Therese och Loppan och gick ut en liten sväng. När vi kom tillbaks fick Kiss Me en liten ryktning och spolande hennes ben.
 
Longerar på voltigen (Dino) för dom små tjejerna. Så sööta!!
 
Nu sitter jag och kollar "på det oskändahoppas inte mamma ser det här jag är så rädd,så jag får inte se..hehe!
 

Ha det bra! (:
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0