Lördag 29 september

Jag och Norah vaknade 08:30 imorse. Vi smög upp för att inte väcka Jossan och Jojo.
Eftersom alla somnade i tid igår så dröjde det inte länge innan alla var vakna.
Efter en stund i soffan så var det dax för frukost.
Nu har jag och Norah tagit en dusch och väntar bara på att Josefine ska göra sig klar.
Vi ska åka till stallet om någon timme. Josefine ska rida för Marika på eftermiddagen med Kiss Me.
Jag lämnar kameran hemma men mobilen är med så kanske blir det en film framåt kvällen som kommer ut på bloggen. 
 
 
 
Ha en bra dag!
 
/Therese

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad har du för kamera Therese? :)

Svar: när jag filmat så är det med min mobil. när jag tar kort är det med mobilen eller systemkamera, en Olympus med 70/300 objektiv
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-09-29 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0