Nu e det lördag!

Hej alla glada!
vi myser fortfarande omkring här i mjukisar och gör lite av varje.
Josefine ska rida kl 16:30 för Therese Blank så det borde va lagomt att åka till FRK ca 15:00.
Josefine hon vill åka nu, men det känns väl tidigt. Dessutom är hästarna ute i hagen nu och myser hela dagen.
Jag borde snart gå upp och ta en dusch. Jag har rensat lite i stora garderoben bland gamla mina kläder och barnkläder. Det blir nog ialla fall en säck till sopor och 2 st som jag kan sälja elt skänka bort. 
Jojo dammsuger och jag tvättar, det e ett bra team! Dessutom har Norah varit duktig och städat sitt rum och dammsugit det. Ska fixa lite lunch också, ja som ni ser är det full fart i vårt hus;)
Ha en bra dag! Jag tar med kameran och fotar när Josefine rider Kiss Me på eftermiddagen så bilder kommer upp ikväll.
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0