Sällskap

Vi åker snart till stallet. Jag ska träffa Eliza, hon har varit där sedan 07 och haft stalltjänst. När hon har lunch så ska vi rida ut en sväng. Jag tar ut Kiss Me och Eliza tar ut Crazy. Det är Kiss Me s vilodag idag så hon ska bara skrittas eller ledas för hand. I fredags gick hon ju både dressyrgrupp med Eliza och i hoppgruppen med Maja och igår red jag dressyr för Therese Blank. Igår när jag red så tränade vi mycket galopp både på rakt spår och på volt och snett egenom/ förvänd galopp.
Efter vår promenad idag så åker nog Norah och mamma hem några timmar och sen ska de tillbaka på Norah s voltigeträning på eftermiddagen. Jag ska va med Tilda efter stallet.
 
/Josefine

Kommentarer
Postat av: Ida S

Himla fin häst! :)

Svar: Tack va snällt!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2012-09-16 @ 17:06:14
URL: http://sorbu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0