Shopping mitt i veckan....

Idag åkte jag och storhandlade efter jobbet. Var sugen på tacos med kycklingfile, så det blev det till middag.
Jag köpte även ett par svarta snygga gummistövlar åt Jossan idag. Det blev även en ny plattång åt oss och lite hästgodis med banansmak till Kiss Me.
Efter middagen åkte vi till klubben och mockade åt ponnyn sen tittade vi nr hon gick en lektion. De hoppade små skutt på lektionen 50 cm och ett hopp på 70 cm på slutet. Vår fina Kiss Me skötte sig exemplariskt så klart ;)
Vi var också in i nya shoppen Ryttarrummet och pratade lite med Marika och fick en visning av nyinkommna skitsnygga jackor. Pratade lite allt möjligt med vår rådgivare;) 
 
Nu blir det en dusch och tidigt i säng, trött som jag är.
Ha det! Therese
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul, Topsy är galen i det där godiset fast med lakritssmak ;)

2012-09-27 @ 11:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0