Träning 3 sep 2012

Markarbete och hopp över småhinder, vi kom in i trav över 2  serier bommar för att sedan övergå i galopp och hoppa sockerbitar 2 st, räkna sprången mellan och kunna hålla in och kontrollera hästarna mellan. Nästa gång högre hinder ;) Jag hade alldeles för långa tyglar i början men det blev bättre mot slutat. Jag lär ha korta tyglar låg hand och en ponny som kortar sig i kroppen och inte tar jätteskutt;) Jag satt också snett över henne, det blir att jag vrider kroppen över hindret när jag blickar åt det håll jag ska. Så jag fick träna extra på att ha en helt rak häst över hindret och att jag också skulle sitta rakt över Kiss Me.
/Josefine
 





 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0