Hoppträningen igår


Kommentarer
Postat av: jennifer

bra men kan inte ni länka fälttävlans ridlägret Josefine va på i somras?

Svar: menar du en film när hon hoppade på lägret eller vart hon var på läger?hon var på leksands ridklubb på fälttävlansläger
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-04-06 @ 19:40:09
Postat av: Lovisa

Fint ridet! Din header är såå snygg <3 Om du har lust får du gärna kolla in på min blogg och kommentera vad du tycker :P

Svar: vilken söt ponny! fin blogg oxo:)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-04-06 @ 20:46:53
URL: http://looviisaar.blogg.se
Postat av: Ida

Ser fint ut :) Kolla gärna in min nya blogg som jag startar tillsammans med Felicia.

2013-04-08 @ 20:06:46
URL: http://riderstory.blogg.se
Postat av: Anonym

hon piskar väldigt mycket med svansen, såna hästar brukar vara irriterade på något...

Svar: När man lägger till sporren, eller tar en förhållning när det inte passar henne så viftas det ofta lite på svansen så i hennes fall är det klart irritation för att jag kräver mer fokus och arbete. Hon piskar ofta till med svansen när hon får ta i ordentligt över lite större hinder också...När man samlar henne och det blir jobbigt, så när man kräver av henne, då kan svansen piska till.
När Kiss Me går med på nybörjarlektioner så går svansen aldrig;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-04-09 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0