källviken idag

Idag efter skolan gick jag och Ida hem till mig och åt mat sen tog vi cyklarna till stallet i Källviken. 
Det är  8 km dit ungefär;)
Där gjorde jag iordning Mysan ute i det fina vädret.
Jag red på utebanan där.
Sen fixade vi med henne ute igen efter ridpasset.
När vi va klara med allt så cyklade vi hem igen;)
Så cyklat 1,6 mil idag och ridit ett pass:) Känns rätt bra!
Mamma tog bilen dit, va med och tog några kort med sin mobil.
 
/Jossan
 
 
Mysans svans till mustash;)
 
Ida väntar medans jag fixar Mysan:)
 
Mysan e nyfriserad!
 
Glad Ida;)
 
 
 
 
Måste kolla mobilen före träningen;)
 
Skrittar fram!
 
 
Ida dör av skratt när en katt hoppar på mamma;);)
 
Nu går vi hemåt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0