resultat


DatumKlubbStatusNrKlassPlatsResRyttarePremiePCP
2013-04-13 Falu Ridklubb Lok  2 Lätt B:1 2006 11 av 17 55.17 Josefine Yakoub   0 0
2013-04-13 Falu Ridklubb Lok  1 Lätt C:1 2008, Med PAS division 3 omg 1 3 av 12 65.5 Eliza Forsaeus
 
Så här såg det ut för oss med Kiss Me i lördags.
Kul att Eliza placerade sig i LC:1
Jag kom på 11 e plats av 17 st i LB:1
På lördag tävlar jag LB:1 igen med KM på klubbens cup- tävling.
Jag red KM igår och idag går hon lektion på klubben och imorgon rider Eliza ut henne i skogen och på torsdag ska Sofia trimma henne på förmiddagen och på fredag rider Maja henne i sin hoppgrupp och jag tävlar lördag sen vilar hon söndag. 
Jag rider Mysan ute idag och sen tränar vi nog i ridhuset när jag rider henne på torsdag med bommar ev nått hinder.
Om ca 2 v startar jag Mysan på lokal hopptävling på FRK 
Lokal , Stilbedömning
Höjd kat A 40 cm, kat B 50 cm, kat C 60 cm, kat D 70 cm
  /Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0