Södertälje ridklubb

Idag va jag med Ebba till hennes klubb i Södertälje.
Hon skulle rida lektion. Eftersom hennes syster Norah var sjuk så fick jag rida istället för henne.
Jag fick en ponny som heter Jack född 2002, tror han va en liten d ponny. Rätt kul att rida men lite hård i munnen. Vi jobbade mycket på voltspår med ställning och att flytta dem i större volt och mindre volt. Kul att komma till en helt ny klubb och dessutom få rida.
Det roliga är att Tyra Sjöstedt brukar träna här och Malin Bayard har ridit här;) 
 
Nu ska vi snart äta tacos, mums! 
Senare blir det nog en vända med springskorna på för mig och Ebba;)
Imorgon ska vi till stan och shoppa och fika.
Ha det bäst!
 
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mamman i bloggen!! Hörde att du är gravid? Stämmer det? GRATTIS ISÅFALL !!

Svar: hej! tack så mycket, det kommer en till liten tjej i aug
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-04-05 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0