tävlingsdag

Man kan säga att det gick både bra och dåligt idag, inte så höga procent men är ändå rätt nöjd. Red 2 helt olika hästar som också idag ;) var helt olika;) Jag lägger ut bilder idag från en regning framridning så får ni mina kommentarer på ritterna imorgon. Den grå är mitt d ponny sto Kiss Me och den bruna är Mysan min medryttareponny. Mysan lilla busponnyn hon tyckte nog det var roligast att få galoppera igenom den stora vatten"pölen" på ridbanan, det märks att hon brukar va på fältet och tävla;) Nästa gång blir det ju hopptävling med henne på FRK, tror det är 2 v dit.
 
/Jossan
 

 

Kommentarer
Postat av: Vrsare

jättefina bilder :)

Svar: tack! fina ponnys men det va väldigt dåligt väder på tävlingen;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-04-15 @ 08:03:32
URL: http://vrsare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0