träning och tävling

Hej!
Idag slutar jag 13:00.
Jag går hem och byter om sen åker jag till Mysan. Jag ska nog  träna i ridhuset idag med lite bommar ev nått hinder.
Jag ska också kolla vilken utrustning jag ska ha på mig själv och Mysan nästa helg när vi hoppar stilhoppning 70 cm på FRK. Jag har ett sint schabrak som är lite creme vit med blå och vinröd kant, ev blir det de:)
Det regnar, trist!
När vi e klara på Källviken så åker jag till klubben och myser med KM som blir trimmad idag av snälla Sofia Nilsson.
Vi ska ha en träff ikväll jag,Ester,Lina och Hanna med Eliza. Vi ska ju tävla på söndag i "Vi i stallet". Det är en tävling för ungdomar från olika klubbar i teori. Vi har pluggat inför det och så ses vi ibland och går igenom sånt vi behöver. Ikväll ska vi fika oxo;) alla tar med nått gott.
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0