BB

Idag kl 14 fick jag komma till bb i Falun. Planerat snitt imorgon onsdag på förmiddagen. Jag och Jojo var till Gruvan på god lunch sedan tog vi en snabb shopping på stan. Har träffat personal som ska va med imorgon. Det va narkosläkaren och sen kom överläkaren som ska göra själva snittet. Känner mig lugn och förväntansfull. Har haft besök av min härliga familj. Ätit en ok middag sen blev det lite vila. Har tagit en dusch och kollat Idol medans de serverades kvällsfika. Har sett några små babys i sina vagnar här...åh sååå små de är. Längtar efter vårat knyte ♥. Inatt 04 kommer det in en sköterska och ger mig dropp som jag får ha fram till op. Sen ringer kl 06:50 då blir det en dusch igen. Kl 07:30 ska Jojo va på plats och vi jan invänta vår tur som är först om inget akut dyker upp. På eftermiddagen får tjejerna träffa sin syrra ♥. Här är några mobilbilder fr dagen



köpte en creme som kan behövas



familjen kom på besök



mitt lilla bord



nattskjortan på



kvällsfikat



lite läsning

Godnatt / Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0