dessa dagar

Idag är det torsdag. Jag blev sugen på Tacos och åkte och handlade till det. Mamma och syrran kommer också och äter med oss ikväll.
Min mamma
Min syster Nadia
 
Imorgon slutar Jossan tidigt och vi kommer åka till FRK, och jag antar att hon kommer rida ett dressyrpass med Kiss Me
 
Efter klubben imorgon åker vi till Sveden, där är det dressyrmeeting och vi har några ekipage vi känner igen som ska rida på eftermiddagen Medelsvår C:1 med start 16:30. Laddar kameran och hoppas fånga några på bild.Bla min vän Therese och Goldie
 
Och min gamla elev från fritidsgården på Östra Maya Bolander på fina stoet Donnerlyn
 
 
Sen kommer vi att äta en trevlig middag hemma med barnens favoritmat som är plock. Då kan det se ut så här
 
 
Så en mycket trevlig fredag förväntar vi oss.
 
Lördagen ägnar vi åt uteritt och fixa tävlingsutrustning och provlastning med Kiss Me.
Söndagen blir det hopptävling i Leksand, Jossan startar LC som är 90 cm och sen lånar Snabben Eline henne också en vända i lagtävlingen då hennes häst vilar efter en hälta och inte är igång.
Vi kommer ha med supersnälla Jonna som hjälp då jag är värstinggravid och ska få en baby på onsdag med planerat snitt. :)
 
Så på måndag blir det att boa hemma,städa förbereda. Följer med Jossan såklart när hon rider dressyr för Marika sen blir det mys och kramar hemma på kvällen.
 
På tisdag efter lunch ska jag skrivas in på förlossningen och nån gång under kvällen sätter man in dropp och som första op är jag inlagd för snitt på onsdag morgon. Superspännande!
Att få se den lilla tjejen som legat där så länge och kickat sin mamma mycket under den tiden. Undrar om hon är lik våra fina tjejer.... vad är det för liten person <3
 
Väskan är packad både till mig och till henne så vi är förberedda, sängen är bäddad, vagnen står här och väntar.
Jag sover varje natt med en mysig filt som ska lukta mamma när hon inte ligger i min famn. 
Några dagar kvar sen tar vårat liv en ny vändning med en liten familjemedlem som kommer styra oss mer än hon vet <3
 
 
/Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0