lite vardagsliv

Vi var ju och kollade babyn igår i magen. Hon följer sin lilla kurva uppåt som hon ska. Hon beräknad väga ca 2800 - 3000g när hon föds i v 38+2 den 28/ 8 med planerat snitt.
Jag kommer att läggas in dagen före och skrivas in och få dropp innan jag somnar sedan är jag bokad som första planerade op på morgonen. 
 
Jossan red Kiss Me igår ca 30 min på lilla utebanan sedan en liten sväng i skogen. På förmiddagen blev hon skodd så hon har fräscha fina hovar igen. 
Idag ska Jossan och Ida rida ut i skogen tillsamans och klättra lite med KM och Tulle.
Norah är på shettisläger även idag.
Imorgon kommer Peter och vaccinerar Km framåt kvällen, sen e hon fullt redo för träning och tävling efter igångsättning.
 
Natten till igår sov Jossan hos Ester och inatt sov hon hos oss. Vet inte riktigt vad deras dagsplan är, de sover än.
Igår kväll vart jag och Norah bjudna på västkustkräftor och annat mumsigt av Åsa som kommit hem efter lite husvagnssemester. Mysigt avslut på gårdagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0