En djungel av sadlar

Igår städade vi undan julen här hemma. Jossan tog en riktigt lång sovmorgon. På eftermiddaggen åkte vi till stallet, vi pysslade med Kiss Me som vilade. Vi kylde hennes kota som e lite svullen. Sen tittade vi på när Julia och Lina hopptränade med Baron och Hero. Helene kom och hjälpte oss prova lite sadlar, ingen låg bra;( vi kollade och testade några ridskolesadlar och de va heller inte bra. Den som är ok är den som hon har på ridskolan det är en Knights Lady Rowina. Så då e det om man ska köpa en egen sån..... men Ester och hennes familj hade en till som vi ska få testa. På kvällen låg vi bara i soffan och slappade, åt god mat och sen la jag mig vid 22.:30. Nu blir det jobb, studiedag så ungarna på fritids får leka hela dagen. Sen hämtar jag Norah och Jossan så ska vi till stallet. Jossan ska rida lektion ikväll, Kiss Me ska kylas och promeneras ev. Om hon är svullen så vill Jossan rida Fatima istället. Ha en bra dag!
 
Therese

Kommentarer
Postat av: Lisa

drygt med sadlar... jag har en Crown och en morris Nolan om ni vill testa de modellerna? :)

Svar: ja det gör vi gärna!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-01-07 @ 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0