En till ponny!

Jag har en kompis som har en liten d ponny tillsammans med sin syster.
Eftersom ena systern har otroligt mycket plugg så behöver de hjälp att rida sin ponny 2 dagar i veckan.
De 2 dagarna går Kiss Me lektion på ridskolan. Eftersom jag provat att rida ponnyn och vi matchar varann bra så kommer jag att hjälpa dem. Ponnyn är ganska het och framåt, den testar sin ryttare utan att göra något dumt, hon är rolig att rida. Jag tycker att det ska bli skoj att få rida lite mer, dessutom får jag gärna rida för tränare och det finns ridhus. Det är nära till Kiss Me så jag kan gå mellan stallen eller cykla när det blir vår. Jag ska dit imorgon söndag och rida och vi ska gå igenom lite saker så vi hittar allt och kan börja nästa vecka. Kul att få rida en till ponny och det är ju också kul att sitta på en som inte är så lik Kiss Me, det kan nog va en bra träning. 
 
/Jossan

Kommentarer
Postat av: VickanR

Hoppas du får en bra dag. Kolla gärna in på min blogg & säg vad du tycker. Kram <3 ps. jättefin blogg :D

Svar: tack va snällt!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-01-27 @ 08:50:32
URL: http://vickanrinkous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0