Hopptävling

Idag är det klubbtävling! Jag jobbar tills en stund efter lunch sen åker jag hem och hämtar tjejerna så åker vi till klubben. Kiss Me är styken från sina 2 klasser eftersom hon hade en svullen sena igår, hon promeneras kyls och får vila idag. Jag hoppas det ser bättre ut idag när jag kommer ut. Men vi ska dock heje fram våra klubbkompisar som deltar i olika klasser. Banbygge kl 14:00 sen drar det igång. Det ska bli mycket kul!
 
För er som undrar över inlägget igår så handlar det om någon som försöker göra livet surt för Jossan. Men ibland e det inte så bra att snacka skit runt gemensamma vänner, det kommer oftast fram då...... 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0