Kompisar <3 & Skridskor

Igår gick jag hem och åt en macka efter skolan.
Sen skjutsade pappa mig till SÖB, jag tog sällskap med Tilde.
Tilde skulle till Ella för de skulle rida på Hälla på Amigo och Hero.
Jag gick till Lina för vi skulle va, jag va där till ca 18 på kvällen.
Pappa hämtade mig och vi åkte till Ida, hon hade ett par skridskor som hon inte kan ha som jag fick låna.
Vi ska ha skridskor idag på gympan i skolan och mina var för små. 
När jag kom hem igår åt vi mysig kvällsmat (plock).
Eftersom pappa är sjuk och hostar hela nätterna så sover han nere.
Jag och Norah la oss i sängen med mamma och kollade på Svenska Hollywoodfruar, sen somnade vi där alla 3;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra efter skolan idag, det visar sig;)
Ha en bra dag!
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0