vänner , och stall <3

Tjuu! Jag kom nyss från duschen. Pratat med Ester och jag ska rida deras ponny Amie nästa vecka någon gång! kul , jag gillar hon ;) Imon efter skolan drar jag hem och sen ska jag gå och möta Ester som tar bussen till mig.Hon sover hos mig imon.Vi ska göra nått skojj sen åker vi till stallet på kvällen , ofc! haha , nej men rätt vanilgt! Vi ska kolla på Majas hopp grupp , hon som rider Kiss Me ;) Men Maja ska sitta på Jojo , tror jag det var ...? eftersom Kiss Me inte ska hoppa just nu. Hon är bättre och inte så svullen , men hon har gått en lektion i skritt och trav igår och idag,och svullnaden har gått ner rätt mycket. På måndag när jag ska träna ska vi hoppa! Kul,men vet inte om jag ska ha Kiss Me pga . svullnaden! men hoppas det, annars tycker jag och Linnea att jag ska ha Madde ;)  Hon får en jädra fart när man fått igång hon;) 
 
Jag bloggar imorgon när jag har tid!! 
 
Ny header på min och Julias blogg: www.hastvarld.se
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0