Måla rum

Så här ligger det till.
Norah ska flytta upp till Jossans rum, det är redan målat vitt och nytt golv inlagt.
Josefine ska flytta in i vårat sovrum uppe, det ska målas vitt då det nu är beige på väggarna fast med nytt golv.
Jag och Jojo och baby (Tyra) ska måla om Norah s lila rum vitt nere och flytta in i det.
Tanken är att tjejerna bor uppe och får lite lugn och ro medans vi kan va nere och låta och härja utan att de störs lika mycket.
Känns som ett bra alternativ då babyn har vakna nätter medans de ska få sömn för att orka med skola bla.
Så nu börjar vi måla första rummet idag och innan veckan är slut borde båda rummen va målade.
Eller vi ;) jag har rensat och hjälpt till at få undan möbler, och nu ska Jojo och Josefine måla väggarna.
 
Jag ska ta mig en tur med Åsa till sommarhagen och fylla vattentanken.
Sen blir det ett besök på mvc och kolla babyn, det brukar mätas och lyssna på hjärtljuden.
Jag kan säga att hon är helt stilla på nätterna men det är ett väldigt hålligång på dagarna.
Idag när jag körde till Rusta för att köpa färg sparka hon som bara den och det e inga dåliga sprakar kan jag säga..
 
Ha nu en bra dag!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0