sommarmys

Igår sov Jossan hos Tilde och idag har de åkt till Lina.
Jag och Norah tog en sväng på stan, köpte några babyplagg och åt lunch.
Jossan ringde och tala om att vi va medbjudna över helgen till Tildes stuga.
Det lät supermysigt, så jag går och småpackar lite nu inför helgen.
Vi åker ikväll och kommer hem på söndagcnågon gång.
Det blir badkläder, svala kläder och lite myskläder till kvällarna.
Norah gick nu iväg till Gabriella och lekte en sväng och Jojo är på väg hem.
Lilla busig Sune har varit på grannens nymålade staket så han har jag tvättat i handfatet med ljummet vatten och tvål....suck! Han e inte helt ren men kanske hjälper hans mamma Elsa till och tvättar lite också.
Hoppas på mottagning i stugan så får ni nog lite uppdatering under helgen.
Ha det!
 
/Therese

Kommentarer
Postat av: Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan!l

Vilken fin ponny du har! Vad har den för stam? Galet lik min förra ponny! :)

2013-07-05 @ 23:19:31
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0