borta tävling

Nu ska jag börja hopptävla Kiss Me.
Har tränat lite då och då, det går jättebra!
Hon har ju alltid varit bra på hinder, helt ärlig och stannar aldrig.
Däremot har hon varit väl taggad på framridningar, särskillt hemma, det har gjort att jag backat och väntat med hopptävlingar.
Jag ska åka med henne till Svärdsjö om 2 v på en lokal tävling och starta en LD 80 cm, clear round.
Sen blir det sommarlov ett tag med tävlingar och KM kommer gå på bete. Sen får vi ta upp det igen i augusti och ta fler LD innan vi går på LC 90 cm.
Har även nån dressyrtävling på höstterminen att se fram emot.
Tävlingen nu kommer jag och Ida och hennes ponny Tulle att åka på tillsamans, hennes pappa kommer köra oss.
Veckan innan är vi på fälttävlansläger i Leksand.
Så mycket skoj framöver:)
 
/Jossan
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina H

Då ses vi i Svärdsjö!! :)

2013-06-20 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0