Jag & Kiss Me hopptävlar

Idag var första gången som jag hopptävlade Kiss Me.Det var en lokal tävling i Svärdsjö som har hoppmeeting den här helgen.
Jag startade en clear round 80 cm.
Hon kändes lite seg på framhoppningen men när vi kom in på banan var hon jättefin.
Vi fick en felfri runda och en rosett.
Det känns jättekul då hon också skulle få gå på bete efter tävlingen.
Nu känner jag mig verkligen peppad att hoppa henne i höst på nån mer LD innan vi går på LC.
Jag hade även världens bästa hästskötare och kompis med på tävlingen Eliza.
Tack Eliza för hjälpen idag!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ann

Vilken snygg kavaj!! Ni är verkligen fina

2013-06-29 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0