planering

Idag går KM sista lektionen på klubben innan läger och sommarbete.
Jag rider Mysan idag.
Imorgon vilar Kiss Me, på lördag ska jag och Eline rida ut med KM och Maja hennes ponny.
På söndag ska jag hoppträna KM och Ida hoppar sin ponny Tulle.
På måndag åker jag, Nadia,Linnea,Ester och ida på fälttävlansläger i Leksand 4 dagar.
Nadia har med Archimedes och Linnea har med Kalippo och Ester tar Mysan. Jag rider lilla storhästen Junior som jag hade förra året med och Ida rider Roy som också hör hemma på Leksand.
Anledningen att inte våra ponnys är med är att FRK har läger samma v och då behövs de i den verksamheten.....
Men Junior är en superfin häst och han va grym förra året, ska blir kul att rida honom igen.
Lägret är tills på torsdag nästa vecka och på lördagen efter hopptävlar jag LD 80 cm med Kiss Me i Svärdsjö.
Bilderna nedan är på mig och Junior förra året ;)
 
/Jossan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0