Min Fredag

Jag började dagen med att äta frukost med Jossan och Norah.
Sen gjorde jag mig klar och åkte till vårdcentralen för att få en injection av järn den sista av 5 st.
På vägen hem stannade jag och fredagshandlade lite. Jag köpte med goda bake off äppelpajer som vi fikade på.
Jag köpte även bake off baguetter som jag ska fylla och ta med till klubben ikväll när Jossan ska hoppträna Kiss Me.
Till middag har jag marinerat potatis,körsbärstomater,squasch, champinjoner, röd paprika och fläskkött. Det ska läggas på en plåt i ugnen och grillas och till det blir det en kall sås. Jag har kryddat med färsk citron,vitlök,sweet chilli, salt, thaipepparblandning, ostronsås, apelsinjuice, ingefära. En härlig blandning som ger härliga smaker.
 
När Jossan slutar ska hon fika med en kompis och jag och Norah ska gå en sväng på stan, jag har ett presentkort på H&M, så kanske hittar jag nått snyggt där.
 
Trevlig fredag!
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0