lååång dag

ok dagen började med klockan som ringde 08.
09:00 var hela familjen och bonusbarnet Hanna på Lugnet.
Hela min  duktiga familj tillsamans med andra goa FRK are lastade/lastade av 3 lastbilar och 3 släp med hinderstöd och bommar som ska användas på Dalahoppet.
Jag kunde ju inte bistå med så mycket bärjobb men jag va med och gjorde det jag kunde och hämtade litee mat och köpte kaffe;)
 
Sen bar det av hemåt för lite lunch och vila. Efter det mot FRK och Kiss Me, hon va inte så ren;) Amaanda visade bilder på Kiss Me som låg och gnuggade in sig totalt i leran i hagen;).
Jossan tog en tur med vagn bakom shettisen Smarre tillsamans med sin kompis Lina medans Hanna tog hand om Favven.
 
När vi va klar där så åkte vi till nästa stall;)
På Källviken va det dags att lastträna Mysan.
Eftersom familjen är på semester när vi ska tävla i Leksand så ville vi lastträna en gång och se hur de gjorde och hur Mysan är.
Ok! snällaste, enklaste lilla söta ponny följde Jossan raka vägen in i transporten:) Glada vi! Ännu en lättlastad ponny. Kiss Me e ju superenkel att last oxo, hon kan i princip gå in själv;)
 
Nu har jag tagit ett långt varm bad och sitter i soffan med en godisskål och jag kommer inte göra mer idag.
Fast man mest åker med och är sällskap åt barnen så tar det på krafterna i mitt tillstånd;)
 
Men jag gör allt för dem och idag gjorde vi ett bra jobb och insatts tillsamans hela familjen <3
 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0