lite uppdatering

80cm-L:D
Mysan va trött ,men tog ändå hjälperna.
Red med tempoväxlingar ,red fram ungefär 40 min samanlagt-framridning+framhoppning. Red felfritt ,men som sagt var hon trött..tog bra språng men det blev nått hopp hon tog av lite tidigt!

90cm-L:C
Red fram i 30 min,skrittade 15min,sen travade jag och galopperade samanlagt 15 min.Visste ju att hon va lite trött.Mysan var super på framhoppningen,hon var framåt även fast hon va trött.Hoppade alla hinder till 8:an,då,hon stannade,jag la en volt och kom om,igen,ett stop,jag la till spö på halsen en gång och va på ännu mer! Men då också ,ett till stop-utesluten.Visst,hon var trött ,men hon hoppade alla tills då,näst sista hindret i grunden.,Aja,nöjd iaf,första 90 rundan.Duktig Mysan! När jag tävlar i Hofors näst nästa helg tar jag bara 1 klass-90 cm,och dagen innan tar jag ut hon och skrittar och travar lite på banvallen.

Här är en bild på en nöjd Mysan!

Mer bilder kommer senare:)


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0