pass

Igår upptäckte mamma att mitt pass hade gått ut och inte gällde längre...OPS!
Om 2 veckor flyger ju vi till Spanien, så iidag mste vi åka till Borlänge och fixa nytt pass.
Det tar ca 5-7 dagar att få det nya, så det e lite bråttom att få det fixat.
 
Igår kväll va jag med Ester till Mysan, hon red på banvallen och jag cyklade med dem. Vi åkte rätt sent och va nog inte hemma före 21;) men hennes mamma va med till stallet så de skjutsade hem mig.
 
Nu skola, gympa idag med fotboll....Ha det!
 
/Jossan (snart ligger jag på stranden & vid poolen) Spain!!!
 
 
Blue Village – Playa Feliz - Bild 9
Bahia Feliz - Bild 16

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad härligt för er! Vart i Spanien ska ni? :)

Svar: vi ska till Gran Canaria 1 v på al inkl, bara sola & bada och slappa ;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-05-15 @ 12:02:32
URL: http://idahjelm.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0