Bäckan

Idag var jag ju med Maya till bäckan. Hon hämta mig och Ester 09.00.
Vi åkte och jag o Maya red ut en tur. Jag red Nisse och Maya Lillan. Det blev mycket galopp och hästarna tyckte det var kul!
Borstade av Lillan och ställde Nisse i solariet.
Efter det tog jag in Elsa och gjorde henne i ordning. Vi satte på henne longerings grejer för att hon skulle värmas upp. Det var löshoppning i ridhuset och det fanns 1 plats kvar. Det blev oplanerat att vi skulle va med men vi behövde det för att Elsa var en bomb.
Hon var väldigt pigg.
Men Elsa plöjde igenom plast staketet när hon hade hoppat och väntade på att dom skulle höja. Hon kunde inte stå still så hon sprang igenom staketet flera ggr,haha.
Aja,när hon väl fick hoppa så hoppade hon,så fin!
Tog några bilder på dom.
Nisse i solariet
Dom har en lös gris i stallet som hade lånat Nisse's box :')

Nisse käkar i hagen

Nisse och Lillan i hagen
Mat
Stor hopparN! Fina Elsa!
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0