Fråga på!




Kommentarer
Postat av: jennifer

Kiss me kan vända rumpan i boxen och typ försöka sparka (tror jag) och min kompis har blivit sparkad är de något hon gör om ni ska hämta henne?
Och när man ska sadla backar hon och vill inte stå still och vrider sig som en mask och i bland försöka små sparka som andra frågan brukar hon göra de till er (josefine?) ???
Och om hon gör så är de något ni försöker/kommer få bort?

Svar: nu har jag svarat på dina frågor! ;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-11-06 @ 17:54:40
Postat av: Marica

Kan passa på att fråga lite frågor :) Frågor till Jossan :-)

- Hur är det att ha häst på ridskola? Skulle du vilja ha KM helt för dig själv och ej stå på ridskola med henne?

- Om du fick chansen att ta i mot en fin dressyrponny att ha och utbilda och tävla, men för att ta i mot den sälja KM hade du tagit chansen eller behållit KM?

- Om du fick pröva på trav/monté hade du velat göra det då?

Kan gör några This or That också :)
Privatridlektion / ridlektion i grupp
Ridhus / paddock
Häst / ponny
Hoppning / Fälttävlan
Dressyr / Hoppning
Egenhäst / foder/medryttarhäst
Varmblodstravare / kallblodstravare
Skimmel / svart
Rosa / turkose
Träna / Tävla

Svar: ikväll svarar jag och lägger ut! :)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-11-06 @ 18:09:04
URL: http://maricalindberg.blo.gg
Postat av: stina

Det bästa med 2013?
Det sämsta 2013?
Nästa tävling?
Vad kommer ni starta för gren nästa år?

Svar: nu ligger dina svar ute! :)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-11-12 @ 15:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0