hopplektion

Åkte till klubben och kollade om jag kunde va med hoppgruppen.
Ponny gruppen va full men storhäst gruppen efter hade en plats då en av ryttarna var avbokad.
Jag tittade lite på första gruppen innan jag gjorde klar Kiss Me.
Jag klippte även hennes man som var alldeles för lång men som nu är fin igen.
Det gick jättebra på hoppningen! Lite seg ibörjan men sen kom hon igång fint.
Vi avslutade med en bana då sista kombinationen var räcke 3 galoppsprång ett räcke och 2 galoppsprång oxer.
Innan det gick man in på ett hinder på volt ner på 2 räcken ner på ny volt med räcke sedan litet räcke och in på kombinationen.
 
Imorgon hämtar Maya mig på förmiddagen och vi ska åka och rida hennes hästar.
Sen rider jag Kiss Me på eftermiddagen :)
 
/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0