spark

Igår på vårt dressyrpass så va Km och Hennesy tjuriga på varann.
Hennesy sparkade mot Km när vi möttes på medellinjen första gången.
Vi fortsatte lektionen som vanligt.
I slutet av lektionen så kom Hennesy upp nära bakom mig och de skrek till och helt plötsligt så var hon framför oss och kickar.
Hennesy träffar Kiss Me fram på vänster sida.
Inget syntes då eller märktes.
När jag hade henne uppställd efter passet slut såg jag att hon var svullen.
Det var som en stor bula.
Marika tittade på den och jag fick kyla den ca 7-8 min med kallt vatten.
Idag efter skolan ska jag åka ut och titta hur det ser ut.
Tur att hon inte träffade mitt ben ;) Men synd om Kiss Me, hon stannade och tittade lite förskräckt när det hände.
/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0