grönt kort fälttävlan

Med lite hjälp av min tränare Marika lastade vi Kiss Me ca 09:15 och åkte sedan mot Leksand.
När vi kom fram så var mamma och Martina redan där.
Vi tog ut Kiss Me och klädde på henne utrustningen och jag gjorde mig klar.
Martina gick med Kiss Me en stund för hand tills jag va klar.
Vi började att gå med henne nere på terrängen i lina för att låta henne titta lite.
När jag satte upp i sadeln hade vi henne också på lina en stund i trav.
När vi hade kännt av henne en stund så släppte vi och jag kunde börja rida fram ordentligt i trav och i galopp.
När jag var klar så kom min fälttränare Ebba ner.
Vi började med sandbanken som man hoppar både uppför och nedför.
Sedan tog vi hinder efter hinder.
Något hinder tyckte Kiss Me va lite konstigt men hon hoppade alla när hon hade fått titta lite på dem.
Sedan fick jag hoppa en bana.
Jag klarade Grönt Kort i Fälttävlan och fick godkännt!
Det va kul att få åka dit med Kiss Me och vi kommer åka på fler träningar i vår när de öppnar fältet igen.
/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: evie

Vilka fina bilder!! Och kul att det gick bra med gröna kortet :D Superfin häst verkligen :)

Svar: Tack så mycket :)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-10-30 @ 18:49:01
URL: http://www.evieastrom.blogg.se
Postat av: Caroline

Vad roligt att det gick så bra! Ni är jättefina ihop :)

Svar: ja verkligen :)!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-11-04 @ 13:08:50
URL: http://cronsellpysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0