hööks i Borlänge

Jag antar att ni vet att Hööks öppnar en butik i Blg.
Den kommer att öppna på området där IKEA ligger.
Jag har under en lång period haft kontakt med Joakim Höök ang önskemålet om att vi vill ha en butik i Dalarna.
Jag gjorde en grupp på Facebook som snabbt hade 700 medlemar den heter Vi som vill ha Hööks i Dalarna.
I våras fick jag ett mail som bekräftade att Hööks kommer öppna och i sommras fick jag ett nytt medelande där Joakim skrev att Mars 2014 öppnar butiken :) Han skrev även att jag var välkommen att söka arbete som butikschef alt försäljare i butik ;) Kul! Ja tror jag kommer skicka in en ansökan faktiskt, tror jag skulle trivas med ett sånt jobb. Jag har ju många år bakom mig i butik och tycker det är ett mycket givande och socialt arbete. 
Men mest av allt ser jag fram emot enkelheten att åka till butiken och handla grejer till ett bra pris och kunna titta på sakerna och inte bara bläddra i en katalog.
 
/Therese
 
 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Men vad roligt :) Har turen och bo väldigt nära Hööks, och det är ju också huvudkontoret här i Borås :)

Sv: Jag förstår er, hade också valt Goodie ;)

Svar: Ja och särskilt kul för mig som ska vara mammaledig ;) både IKEA och Hööks kommer till oss
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-10-03 @ 06:57:56
URL: http://jmdressyr.se
Postat av: Alexandra

Åh då får du anställa mig! :D

2013-10-05 @ 16:29:21
URL: http://teamwizla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0