höst

Idag ska vi ta vara på det fina vädret och ta lite höstbilder.
Jossan slutar skolan kl 13 så då åker vi ut och gör klar KM för lite bilder.
Ida och Tulle ska nog också vara med.
När vi tagit bilder ska Jossan rida igenom programmet LB:1 ett par ggr så det sitter tills på söndag när de tävlar i Hedemora.
Jag har börjat packa och plocka ihop lite utrustning som vi har hemma och kollat över Jossans tävlingskläder, det enda som ska hem nu fr skåpet är kavaj, sporrar och hjälmen och deras tävlings schabrak, resten har vi hemma. 
Jag ska gå in idag och se om startlistor kommit ut och antar att tiderna kommer imorgon. 
Vi återkommer ikväll med lite bilder förhoppningsvis ;)
Gäller ju att lilla Tyra också är samarbetsvillig då vi ska ta dem. Men planen är att hon ska sova i vagnen och skulle det bli protester så tar jag med bärselen och har henne i den.
Nu lär jag kolla batteri, så det är laddat!
 
Ha en bra fredag!
/Therese
 
en bild vi tog förra året på Jossan och Kiss Me i skogen på promenad
 

Kommentarer
Postat av: Liana

Super fin bild!!

Svar: tack!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-10-04 @ 15:41:33
URL: http://lianass.blogg.se
Postat av: Sofia :)

Åh vill också ta fina höstbilder! Önskar bara att jag hade haft en fotograf.. ;)

Svar: ja det är kul att mamma kan ta bilder!
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-10-04 @ 17:26:01
URL: http://Threez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0