inför tävling

Imorgon tävlar jag LB:1 med Kiss Me i Hedemora.
Eliza är med och hon startar en LA:1 med henne.
Jag är på hopptävling idag och tittar när mina klubbkamrater tävlar lag i Svärdsjö.
Framåt kvällen ska jag göra klart allt inför imorgon, duscha KM och putsa utrustning och packa det som ska med.
Ska också göra klart i transporten med spån och hö.
Ska bara promenera henne idag eftersom jag red igenom ordentligt igår och hon brukar gå bäst om hon vilat dagen innan så hon blir lite extra pigg.
Pappa kör oss imorgon och mamma och Tyra åker i egen bil dit när det är dax för vår start.
 
bild från igår när vi red i solen på lilla utebanan Falu Ridklubb.
 
/Jossan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0