så blir det

Red ett jättebra dressyrpass i måndags för Marika på KM.
Hon var mycket lyhörd och framåt.
 
Hon vilade ju i söndags, endast en kort tur i skogen då vi skrittade Solhäll och travade genom Carlstein.
 
Jag tror Eliza red henne igår på sin lektion. Hon går även med på ridterapi på tisdagar.
 
Idag ska Victoria (moster) rida henne på sin lektion, de skrittar och travar och tränar mycket på sin sits. Vickan är sugen på att prova galoppera, vi får se om hon får det ;)
 
På fredag kommer jag åka ut direkt efter skolan och rida igenom program med henne.
 
På lördag ska jag rida ut i skogen, är det fint väder tar vi kanske lite fina höstbilder.
 
På söndag åker jag och Eliza med Kiss Me till Hedemora, jag startar en LB 1 med henne och Eliza startar en LA 1 med henne.
Det är sista dressyrtävlingen för iår, det blir nån klubbtävling före jul.
Det vi har kvar är hopptävling i Rättvik och 2 st klubbtävlingar i hoppning före jul.
Jag kommer att hoppa LC med henne iår och första tävlingen i vår sedan satsar vi på 1 m klass efter det.
 
Mamma har talat med Mia Holst som kommer ge Kiss Me akupunktur för hennes brunst efter nyår. Förhoppningsvis ska det göra henne mer lätthanterlig under våren. Mia säger att det kan vara nån rubbning som man får bort med ett par behandlingar. Dessutom är det bara 96 timmars tävlingskarens så vi kan ge det fler ggr under våren om det visar sig hjälpa och det skulle behövas.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0