Tagga tävling

Imorgon är det Halloweenhoppet i Rättvik!
Jag ska tävla Kiss Me i Lc 90 cm alltså.
Det ska bli jättekul!
Idag åker jag och pappa och köper färg så vi kan dip dye a svansen på henne ;)
Har gjort det 2 ggr tidigare, en gång orange och en gång rosa nu blir det en ny färg......
Snällaste Jonna följer med och hjälper mig med KM och allt annat runt tävlingen.... och för det ska hon få en liten present ;) men säger inget här....
 
Men nu e det fredag och om ett tag kommer min gamla tränare Maya och hennes kille Björn hit och käkar och hälsar på lilla Tyra.
Sen åker vi till klubben och checkar grejer och ponnyn tills imorgon innan det blir IDOL och fredagsmys.
Imorgon fixar jag KM och pappa grejar med transporten och Jonna hjälper mig lasta, sen åker vi mot Rättvik.
Jag är sista startande i LC imorgon så vi kommer i tid för att gå banan,  sen kan vi slappa lite innan det är dags för framridning och framhoppning. Den är ute och hoppningen är inne i körhallen som är stor ljus och fin med lite extra pyntade hinder eftersom det är Halloween.
 
här va den orange ;)
 
 
/Jossan
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

LB är 1 m på D-ponny

Svar: haha! skrev fel ;) e så van att skriva lb om dressyren
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-10-25 @ 16:13:38
Postat av: Ebba

Hej tänkte bara kolla vad har ni för storlek i ben-skydden på bilderna?? Kram på er!

Svar: Det är storlek M alltså medium;)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2013-10-25 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0