veckans planer

Kiss Me går lektion nu resten av veckan, ev rider jag henne lite på fredag.
Vi tävlar i Rättvik på lördag i LC 90 cm.
På fredag kommer vi också göra alla förberedningar. 
Pappa ska också byta till vinterdäck på bilen och transporten.
Jonna följer med och hjälper mig på tävlingen så kan mamma och Tyra åka upp i egen bil och titta.
 
Sen ser vi fram emot träningen för Ebba Tegelmark på fältet i Leksand nästa vecka.
Ebba är en grym tränare som jag haft på 2 st fälttävlansläger.
Jag ska se till att hon på tisdag får på brodd på alla 4 a hovar så vi inte halkar ;)
 
På måndagen rider jag för Marika, vet inte om det blir hopp eller dressyr, vi skulle ha hoppat nu i måndags men då vart det ju dressyr eftersom de andra hade vaccinerat sina ponny s.
 
Ha en bra vecka!
 
/Jossan & Therese
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0