Det är det jobbiga när man inte har ridhus

Ja, de är jätte trist när det regnar, och idag spöregnade det. Jaja tog in Kiss me, då hade det inte börjat regna så mycket, så hon var torr. Gjorde henne i ordning och då vräkte det ner. Satte på mig regnbyxor ovanför rid byxorna, regnjacka ovanför min tröja,hoodie,och täckjacka, blev ändå genom blöt när jag ridit klart. 
 
Kiss Me var lite på tårna i början, hon var själv och hon fick svar av kompisarna när hon gnägga.
Men när jag började jobba henne fick hon fick fokus på mig. Tog lite trav och sen galopp rätt tidigt. Efter galoppen var hon avslappnad och framåt i traven.
 
Sedan gjorde jag mycket övergångar från galopp-trav, trav-galopp, hon blev super kvick! Duuuktig ponny!
 
Ja, hon var duktig trots vädret!
 
Mamma instagramar som vanligt;)
 


/Jossan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0