följer efter

Ja idag så red Jossan ut Kiss Me själv.
Eftersom de har haft sällskap hela veckan så var det lika bra att följa med.
Ja i bilen fick det bli efter det ridande ekipaget.
Kiss me va jättesnäll hela vägen.
De va ute ca 45 min, jobbade i alla gångarter.
Träffade på en jättefin räv som dök upp och sprang över vägen mitt framför näsan på KM.
En hund som smitit kom också springande upp till Kiss Me, hon blev lite överraskad men det gick bra.
Sedan hade vi stall möte och planerade kommande vecka
Vi har ett par ggr att hjälpa till att ta in hästarna och ge mat. Sedan nästa helg har vi morgon en dag, det e ju lite mysigt.











/ Therese

Kommentarer
Postat av: Isabelle Stolt

Nämen åå tack så jätte mycket! :)
Är det ponny eller häst du rider? :)

Svar: ja det är ett maxat d ponny sto som är 9 år, har just tagit hem henne från ridskolan där hon har bott snart 3 år eftersom jag bara var 9 år när jag fick henne:)
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2014-04-07 @ 12:46:37
URL: http://isabellestolt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0