Äntligen

Äntligen hemma efter att målat hinder och ridit två hästar i skitväder.
 
Målade hinder på fram till klockan 13, sen åkte vi vidare och red hästarna. Vi var ju där på morgonen och matade, släppte ut dom och så. Men iaf, första vändan red jag en super taggad Nisse, och Linnea på pigga Elsa. Vet inte vad det var med dom, det blåste och var snöstorm så antar att det var vädret. Vi skritta, travade och galopperade. Galopp i uppförsbacke men lika taggade och pigga ändå. 

Jaja, vi tog in Dase och Lillan. Jag red Dase och Linnea Lillan. Dom var pigga dom också. Blev bara skritt och mycket trav då vi alla hade bråttom.

Nu ska jag slänga i mig mat sen åka upp till Kiss Me. Hon ska inte få ridas idag. Bara borsta och mysa och ev gå lite i ridhuset

Några bilder på busarna

Nisse



Dase

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0