Daze & Nisse

Idag blev det 2 st uteritter.
När vi kom till stallet så tog jag och Kajsa in Elsa och Daze.
Vi gjorde iordning dem och tog ut dem på en uteritt.
Daze var superpigg ;)Vi red en vända på ca 1 timme, Daze va typ lika pigg när vi kom hem ;)
 
Sedan tog vi in Nisse, Lillan och Lesi.
På den här vändan följde oxo Linnea med ut.
Vi va nog ute lite mer än 1 timme på dem.
Lesi va jättepigg med Kajsa, De andra också men de är schyssta.
Vi red uppför ett berg, mycket galopp uppför.
Har lite mobilbilder utanför stallet och i stallet
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!
Vad tycker ni om gramatyglar?
mvh

Svar: Jag rider Nisse på graman för att han är väldigt busig och pigg när jag rider honom. Jag är så liten på han så behöver en nödbroms;) Har graman för att jag ska få mer kontroll på honom. Har ridit med graman på Kiss Me en gång när jag red på ängen för att kunna ha mer kontroll på henne. Tycker graman är bra och nödvändigt vid tex ett sådant tillfälle:) /Jossan
Josefine/Therese Yakoub/Hillbom

2014-02-08 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0