Helgen kommer med stormsteg

På lördag ska vi iväg till FArs på pay and ride med Kiss Me.
Maya och Jossan ska köra dit henne tillsamans med Dase som Linnea ska starta.
Sedan går första lokala dressyrtävlingen om ca 1 månad på Falu Ridklubb.
 
Det är fullt upp i helgen som kommer.
På fredag har vi årsmöte på nya klubben FArs, jag åker med Maya och Jossan dit.
På lördag är det pay and ride.
På söndag har vi först årsmöte på Frk och efter det direkt ut till Österå stallklubb för årsmöte.
 
Som tur är har tjejerna lov nästa vecka, så vi kan ta allt i ett lungnare tempo och göra det vi känner för.
Hoppas det blir bra väder för både utförsåkning och hästar/stall.
 
Imorgon ska båda tjejerna på friluftsdag så vi ska upp tidigt och packa matsäck och se till att de kommer iväg i tid.
 
Vi ska till stan och hämta ut mina sköna Tretorn vinterskor hos skomakaren som limmat tbx mina sulor som lossnade när jag tvättade skorna i tvättmaskinen ;)
 
Laddar kameran och hoppas på ev lite bilder på lördag i alla fall från framridningen som är ute alt i lilla ridhuset.
 
/Therese
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0